Etusivu Foorumit Yhteiskunta Lukutaitovaiheen Lyk -kurssien asiasisällön konkretisointi

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Lauri Yla-Jussila 3 kuukautta sitten.

  • Julkaisija
    Viestit
  • #1540

    Lauri Yla-Jussila
    Osallistuja

    Hei!

    Itselläni on ollut haasteita luoda lukutaitovaiheen tehtäviä, jotka palvelevat paremmin itse asiasisällön ymmärtämistä. Suuri osa tehtävistä tällä hetkellä painottuu sanastomäärän kasvattamiseen. Osaltaan tätä hankaloittaa myös ryhmien koulutustaustan heterogeenisyys.

    Millä tavoin olette varmistaneet itse asiasisällön ymmärryksen tason ryhmissänne?

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.